Kızlar merhaba oğlum 5 ay 6 günlük hala kakasını yapmakta zorlanıyor. Bugün tam 8’gün olmuştu kakasını yapmayalı, bende fitille yaptırayım dedim. Dün de yaptırmaya çalıştım ama yapamadı çok ağladı, bugün tekrar denedim. Yine ağladı kıpkırmızı oldu ıkındı ama kaka yok. O kadar ıkınıyor ki, kakası çıkmadı bir türlü. 5 dakika falan uğraştım, ardından fitili çıkarttığımda hafif kanlı olduğunu gördüm. İğne ucu kadar kan vardı, stresten ne yapacağımı bilemedim. Bebeğim ağlıyordu o ara, tamam yeter dedim kanı da görünce fitili attım ama bebeğim kendi kendine fitilden sonra ağlaya ağlaya kakasını yaptı. O kan neydi bilmiyorum zorlandığı için mi oldu acaba, makat çatlağı mı oldu? Fitili zeytinyağı ile yumuşatmıştım, ne yapacağım kızlar çok üzgünüm şu an ağlamak istiyorum