Seyma-55 Tazeanne1010 elime 400 kalıcak şekilde bırakırım cnim hngi uygulmadan alcaksan ona göre bakarız istersen
Seyma-55 Tazeanne1010 bzkrt55 ismim yükledim bı bakın olmadı diğer uygulama üzerinden de gondrrebilirim
Seyma-55 Anonim41 8 ayllikken kullanmayı öğrendi ama sonrasında memelkete gittim uzun süreli kendisi erkrnden yürüdü 😃 oglumda erken yürümüştü onda hiç kullanmadik 10 ayllikken kendisi yürümüştü
Seyma-55 sevdanurikramurat 500 550 TL düşünüyor ama dhaa yeni aldi ürün sıfır hbi yani oglu icn almıştı kullanmaya gerek kalmadı şimdi de fazlalık olmasın diye satıyor