mrsfly Kızlar bizimki 4 ay atağında ve tam bir istemezük politikası güdüyor. Canımdan bezdirdi beni gece uykuları kötüydü şimdi gündüzde 20-30 dk ya düştü uykusu var belli uyumuyor sürekli ağlıyor bir saniye sonra gülüyor 😂 güldüğüme bakmayın beynim yandı. Memede çığlık çığlığa ağlıyor ki bence ağlamak değil bildiğin bağırıyor ki tam bir meme delisi normalde. Bağırıp konuşup ağlayıp duruyor. Birbirimize destek olalım barı var mı tüyosu olan. Mesela bende krize girdiğinde ayakta emzirme cok işe yarardı müzikle beraber ama artık yaramıyor.. karın üstü koydum kendi kendine söylenip duruyor.
Ecemsultan mrsfly bende durup durup yaşıyorum aynı şeyleri. Tam düzeldi herhalde atlattık diyorum 1 hafta sonra geri başlıyor çok zorlanıyorum ama napalm mecbur 😃
Nurdemirrr mrsfly bende x2 tane düşünün halimi 4 ay 22 günlük ikizlerim uykuya direnme gece kaç kere uyandıklarını sayamıyorum artk herşeye ağlama bi türlü memnun olmama kucak isteme ne ararsanız var 4 ay atağını dibine kadar yaşıyoruz 🥹 1 ay olacak halada aynı atakmı dişmi anlamıyorm artık bu bi süreç buda geçecek diye kendimi telkin ediyorum 🥺
mrsfly hanimhatun ay resmen kücük bir öfke yumağı ile aynı evde yaşıyorum. Ağlıyor önce sonra bağırmaya çeviriyor sonunda gülüyor felan kafayı yediriyor bana 😂😂
dilekatesz Genelde atak haftaları 1 hafta oluyor diye biliyorum. Kendiliğinden düzeliyor bu süreçte ama devamlılık esas emmese bile memede tutun, nasıl uyutmaya çalışıyorsanız öyle denemeye devam edin biraz yıpratıcı oluyor ama allah sabrını da veriyor
hanimhatun mrsfly azıcık emiyor sonra etrafa bakıyor bana bakıyor gülüyor sonra kalkmak istiyor. Hani emiyodun yavrum 😁 gözleri uykusuzluktan kızarmış gözlerini kapatmak istemiyor 😁 esniyor kdkdd
dilekatesz mrsfly doğrudur bazen 1 gün bile sürebiliyor bebekten bebeğe değişen bişi maşallah benim kızımda çok olmadı
mrsfly hanimhatun aynııı yemin ederim bide meme ucunu ağızda sündürme var etrafa bakcam diye. Bide oturmak istemeyince ben oturunca sırtını dümdüz yapıyor ki kucağında oturmamayım
hanimhatun mrsfly benimkide kayıyo aşağı doğru kdkdkd ay gülüyorum ama hem komik hem çok tatlı hem de çok zorrrrr baş etmek 🥹
ezgicenk kubra717_ o atak biraz uzun sürüyor ama belli de olmaz olumlu düşünün 🙏🏻 bol bol sarılın, onu anladığınızı hissettirin