Busemm bizde aşıyi yaptırdık yaklaşık 4 gün sonra ishal başladı hala da devam ediyor bugün 8. Gün daha önce hiç süt alerjisi falan yoktu ki ben aşırı fazla peynir ve süt tüketirim ... Çocuğumun o günden beri huzuru yok gece uykuları allak bullak oldu içtiği süt yarım saat sonra çıkıyor sulu olduğu için her yerine taşıyor 😓 bilmiyorum kaç gün daha böyle devam edecek bir an önce bitmesini umuyorum ..