Hernasipvaktineesirdir Arkadaşlar bebeğim 6 buçuk aylık 3-4 günde bir tuvaletini yapıyo yaptıgı zamanda kabız değil sizin bebeklerinizde durum nasıl her gün yapıyorlarmı kesin normal mi böyle olması ya da doktora bi götürmelimiyim.
Snglkargc_0107 Hernasipvaktineesirdir cok normal doktorlar 10 güne kadar normal diyor zaten benim bebeğim de bazen her gün yapar bazen 3 4 güne bir yapar 7 aylık olmak üzereyiz
Aleynaslan96 Hernasipvaktineesirdir bizde bu bir kaç haftadır biraz zor kaka yapıyoruz yaparken ıkınıyor bir gün yapıyor birgün yapmıyor
tugba4166 Hernasipvaktineesirdir benim de Hernasipvaktineesirdir Benim oğlum da 6,buçuk aylık ve aynı dediğiniz gibi 3-4 günde bir yapıyor, doktora götürdüm ilk 10 güne kadar yapmaması normal dedi bir de damla tarzında bişey verdi fakat bir süre kullandım hiç bir değişiklik olmadı o yüzden kullanmıyorum
Hernasipvaktineesirdir Aleynaslan96 gün aşırı yapsa ona bile şükür 😪 Hala da yapmadı 5-6 gün olacak artık
Hernasipvaktineesirdir tugba4166 biogaia vermişti bize de doktor 4 aylıkken onu kullandım geçen bizede fayda etmedi sizinki neydi ismi
pozitifanne06 Hernasipvaktineesirdir benim bebeğim de aynı, düzeldi mi acaba durumu doktora götürünce sorucam ama kafama takildi
karadenizl pozitifanne06 5 ay 18 günlük 13 gün yapmadığı oldu kabız değil ağrısı sızısı yok çocuk gastroentoroloji bölümüne yolladılar bağırsakları dolmuyo ne alakaysa pazartesi günü götürcem bakalım Allahtan hayırlısı inşallah
Alfa_Mom pozitifanne06 benim oğlum 6 ay 18 günlük günde 4-5 defa yapıyor 3 gün oldu dişi patlayalı ondan sanırım
htp1997 pozitifanne06 Benim oğlumda öyleydi yakın zamana kadar neredeyse haftada bir çıkardı. Ben son zamanlarda az az su vermeye başladım şimdi çok şükür günlük çıkıyor 😀 Oğlum 5 aylık
htp1997 pozitifanne06 sütüm yağlı olduğu için olduğunu söyledi çevremdekiler su denedim çok şükür iyiyiz sudan beri
The_paues Alfa_Mom benim bebeğim de 6 ay 17 günlük 1 gün varmış aramızda ☺️ Ek gıda veriyor musunuz? Bizimde tek dişimiz patladı ama kabızlık yaptı ek gıda
pozitifanne06 Alfa_Mom benim bebeğim de 6 ay 20 günlük dişle ilgili bi belirti yok yaklaşık haftada 1 kez kaka yapiyo :(
Alfa_Mom The_paues evet veriyorum biz 5. Ay da başladık ek gıdaya şuan baya her şeyi yiyor şükür kabız vs durumu hiç yaşamadık
The_paues Alfa_Mom oh maşallah ya.bizede 5,5ayda tadıma başlattı doktor az az.o zaman bişey yoktu biraz artırınca kabız oldu zorlanıyor
The_paues Alfa_Mom bi ara tadını değiştiriyor diye 2 gün koymamıştım kabız oldu şimdi artırdım zeytinyağını inşallah düzene girer bakalım.sende Gaziantepte oturuyordun demi sanki öyle hatırlıyorum