Kızım 3 ay 20 günlük ve her emzirdiyimde ağlıyor itiyor.zorla ayakda kandıra kandıra iciriyorum .ama gece olunca iyi emiyor.gunduz zor.ve çok ağlamaya başladı elim ayağım dolaşdı ne yapcagimi şaşırdım .birde sütümü biberona koyup verdihimde sakin içiyor ağlamıyor şaşırdım acaba meme reddini yapıyor?