Oğlum gece saat başı ağlıyor kucağıma aldığımda gözü kapalı oluyor emziriyorum yaklaşık 1 dakika sonra ellerini de serbest bırakıyor yatırıyorum uyuyor sonra 1 saat sonra uyanıyor yine aynı şekilde. Gece boyu böyleyiz açlıktan olduğunu düşünmüyorum alışkanlık mu bu? Nasıl bıraktıracağım zombi oldum uyu uyan