Bebeğim 7ay 3 günlük ek gıda yemiyor mama yemiyor beni zaten emeyi 3 gündür bıraktı doğduğundan beri Sema mama veriyordum sonra 1 ay ara verdim yemedi çünkü şimdi zor durumda kaldım aptamil aldım yer diye aldım 6 gündür içiyor zor bela pişik yaptı kanarcasına resmen neden pişik yapar ki aynı durumu yaşayan var mı