SweetMom__ Oğlum büyüyünce bebek kokusunı, bebek sevmeyi özledim zamanı geldi diye üşenmedi yaptım bi velet. or oluyor malesef şimdi okula başladı küçüğü olmasa gezer tozardım birinin okula götür getir yaparken diğerini yanımda sürüklüyorum. Banyo sırası yapıyoruz önce hangisi huysuz değilse onu yıkıyoru, yemek yeme sırası, ödev yapma oyun oynama sırası falan her şeyimiz acele oluyor kendime zaman ayıramıyorum. İzlediğim diziler var x2 olarak izliyorum. Ama iyi ki varlar bu günleri özleyeceğimi biliyorum, tadını çıkarıyorum her anın