Benim oğlum 2.5 yaşında , kızım 1 yaşında . Kızım plansız oldu . Çok zor yanları var . İkisini uyutuyorum oğlum 2 yaş sendromu sanırım geceleri uyanıyor koridorda bilerek sanki ağlıyor kardeşini uyandırıyor . Kardeşi zaten bir tık sesi duysa hemen uyanıyor . Büyüğü küçüğünü sürekli dövmeye calısıyor . Birbirlerini sevdikleri zamanlar da oluyor . Kıskançlıktan vuruyor ne kadar hissettirmemeye çalışsakta . Oğlum hareketli ikisiyle dışarıya çıkmam çok zor kızım da yürümeye başladı o da hareketli . Su dönemler zor geçiyor ama isyan etmek te istemiyorum . İlk çocuktan sonra ikinci bebek kesinlikle istemiyordum büyük konuşmuşum . Çocuk sorumluluk demek . Tek cocukla aktivite bir yerlere gitmek daha kolay . İki çocukla Arada zaman kalsa da enerji kalmıyor . Tek çocuk hiç çocukmuş . İlerleyen zamanlar rahatlarız umarım 🙃