Kızlar 12 günlük bebeğim çok yazıyorum buraya ama etrafımızda bilen yardım eden kimse yok çocuk sabahtan beri uyumadı dıyebılırım dışını çıkarıyor kızarıyor ıhlıyor bazen bayada emdı 1 den berı uyumuyor desem yerıdır acaba acmı cozemedım çokta esnıyor kıyamam