Zehranur12 Kızlar kızımın hiç bişey i yokken sabah uyandı gözü çapaklandı sağ gözü sürekli oluyor kızarmış nasıl geçer 3 gündür öyle ( 6 aylık)
zk1611 Zehranur12 tam bende bu postu açacaktım benimkide 2.5 aylık sabah birden oldu şimdi kızarık ve çapaklanıyor
YYenianneeee Zehranur12 konjiktivit olmuştur canım bulaşıcı bişey elini onun gözüne değdirip kendi gözüne değdirme doktora gidin damlası var kullansın