dryglnc Kızlar süt arttırıcı bir sür şey kullanıyorum ama sütüm bence yetmiyor. Doktorum bunu önerdi bugün kullanıp fayda gören var mı?
tubasrn Ben kulla dryglnc ben kullanıyorum zaten sütüm vardı ama içinde başka Vitaminlerde olduğu için kullanıyorum
yodamom dryglnc 2 kutu bitirdim bestlakla beraber kullanıyorum sütüm hala az kullanmasam hiç mi olmayacaktı ya da faydası olmadı mı bilmiyorum
dryglnc Ballikizim99 almadım cnm solgar kullanıyorum onun yerine. Lacmix içinde daha az var daha pahalı solgar daha bereketli o yüzden ona devam.sen ekstra ne kullanıyorsun
Ballikizim99 dryglnc ben bşy kullanmıyorum ama sütüm az artmasını istiyorum o yüzden alıp denemek istiyorum
dryglnc 232332 solgar brewers yeast with b12 diye bir vitamin canım. Doğumda doktorum önerdi. Hap şeklinde sabah öğlen akşam 2 şer tane alıyorum. Ben 3. Kutuyu aldım ilk başlatda daha etkiliydi sanırım bağışıklık kazandım eskisi gibi değil.
dryglnc yodamom al benden de o kadar. Bende iki kutu solgar bitirdim yanında bestlak rezene çayı tüketiyorum ama hala akşamları sütüm azalıyor. Mama veriyorum 1-2 kezde olsa. Dediğin gibi kullanmasam hiçmi olmıcak acaba insan üzülüyor yaa