Merhaba anneler benim çok acil bi sorum var ben 4 ay önce doğum yaptım doğumdan 3 gün sonra çok acayip bi kaşıntı tuttu ve hala devam ediyor diyor dün Dr gittim kortizonlu iğne verdi 4 saat sonra emzir dedi bu şekilde kortizonlu iğne kullanıp emziren anneler var mı vicdanım çok kötü şimdi emzirdim ilk sütü sağdım öyle verdim yardımlarınızı bekliyorum sağlıkçı anneler varsa yorum yazarak bilgilendirirseniz sevinirim bide kaç saatte vücuttan atılıyor ve ya bitiyor