Kızlar selam 9 aylık bebeğim var bugün 4. Kez kaka yaptı son iki kaka az azdı kabızlıkta yok. Ama 3. Ve 4. Kaka yapısında kaka ile beraber kahverengi mukuslu bir şeyde geldi anlamadım neden korktum. Daha geçen gün doktordan geldik tüm kan tahlilleri yapıldı idrar yapıldı şükür temiz anlayamadım doktoruna da yazdım 😐🫣😖😖