bakbendeanneoldumm Selam metsil gaz damlası kullanan var mı? Dünden beri kullanıyorum ama canım bebeyim (50günlük) kakasını yapamıyor sadece gaz cıkarmaya calısıyor
sevdazekiidriskagan bakbendeanneoldumm kakasını kaç gün yapamadığı önemli 8 güne kadar yapmazsa sıkıntı yok ben gaz damlası biogaida kullandım ama bebeğime işe yaramadı nurse Harvey kullandim çok güzel gaz yaptı melesef her bebeğe bir olmadığı için deneye deneye bulmak zorunda kalıyorsunuz gaz damlasını size bir diger tavsiyemde kendiniz kimyon tohumu ve rezeneyi katıp için bebeğiniz daha kolay gaz çıkartıyor
bakbendeanneoldumm sevdazekiidriskagan evet onu içerken daha cok 💩 yapıyordu gerçekten ama simdi geceleri uyumuyor diye gaz damlası da verelim dedim hem onu içip hem gaz damlası vermeme rağmen kabız ooldı cocuk aska yapamıyo 💩 sını
sevdazekiidriskagan bakbendeanneoldumm hegun kaka yapmaya bilir bebekler 4 5 gün takip edin ıkınma refleksi geliştiğinden sürekli ıkınma halindeler 2 aylık içerisinde beyin en son bağırsaklara hükmettiği için şu an sürekli ikinmaya cakisiyordur sanmayın ki kaka yaoamiyor gaz cikartiyorsa kaka yaomasada olur 4 5 gün sonra zeytinyağ ile opoyu uyarın zaten kaka yaoacaktir. Ama 8 güne kadar doktorlar gabiz demez
seyma3737 sevdazekiidriskagan ne zaman geçecek peki ıkınma refleksi geceleri uykuda garip sesler çıkarıyor benimki diyordum meğerse bu yüzdenmiş benim bebeğim de 47 günlük
abcdef0000 Ben bebeğime kullandım biogaia kullanıyordum ama hiçbir ise yaramadı bizde sonra doktorum metsil yazdı çok iyi geldi gazını azaltmisti 3ay sonra bitmişti gaz olayı
sehertepe06 @bakbendeanneoldumm brn de kullandım 4 gün hiç etki etmedi tavsiyem rezene anason ıhlamur binde kimyon tohumu büyük bir demliğe birer tarlı kaşığı demleyip günlük bir demlik içmen hem süt yapıyor hem bebeğin kakasını daha rahat yapıp gazını da kendi çıkarıyor benim bebeğim çok gazlıydı şu an çok rahatım
kardelenylmaz44 Bizde kullanıyoruz hem kakasını hem gazını rahat bir şekilde yapıyor biz çok memnunuz
Ipek237 Merhaba metsil gaz damlası aldım günde kaç kere kaç damla vermeliyim bebeğim 2 aylık gazını çok zor çıkarıyor