Biz de bir keresinde yanlışlıkla ocean 400 D vitamininden bir fıs yerine 7 fıs vermiştik.Bir şey olur diye çok korktuk.Bebeğimizi 3 farklı doktora gösterdik.Bir ay d vitamini vermememiz önerildi.Şimdilik bebekte bir sıkıntı olmayacağı söylendi.Bir sağlık problemi olacaksa da bunun ilerleyen yaşlarda ortaya çıkabileceği söylendi.Onun da düşük bir ihtimal olacağını söylediler.Doktorlar bir kerelik yüksek dozun çok zarar etmeyeceğini söylediler.Siz yine de 114 UZEM (Ulusal Zehir Danışma Merkezi) ni arayıp bilgi alabilirsiniz.Doktorunuza da sorabilirsiniz.