AselElcin Kızım 3 ay 3 günlük ama hiç çekmediği kadar gaz sancısı çekiyor. Doğduğundan beri damlalarındüzenlş kullanıyoruz yediklerime dikkat ediyorum ama 1 haftadır gazdan uyumuo bebeğim var mı başına gelen
Aylabs1 AselElcin olmuyorsa olmuyor. Yapısında olup azcık daha dişinizi sıkın. Bizde de tavandı bir anda azaldı. Sadece masaj iyi geldi. Kullanmadığım damla kalmamıştı. Her yolu denedim. Ta ki kendi çok hareketlenene kadar.
arascimm AselElcin biz sab simplex diye bi damla kullandık iyi gelmişti denediniz mi bilmiyorum ama. Bir de kayınvalidemler karnını sariyordu sıcak tutsun diye iyi geliyordu oda gazına
AselElcin arascimm bende biogai ve sab simplex kullanıyorum. Ama hareketsiz yattığından mıdır bilmem sabah 4 te gaz sancısı başlıyor çıkaramıyorda hemen
AselElcin buussrraa yani ıkınıyor ayaklarını karnına çekiyor zorda olsa çıkarınca rahatlayıp susuyor 😳
Azizeugur buussrraa aynen bizimde öyle oldu iğne verdi doktor daha iyi öyle aşırı gazı yokmuş meğer, sizin hemn geçti mi enfeksiyon
FulyAtik AselElcin kesinlikle hicbir zarari yok ve cok rahatlatiyor bebegi hemen elde edinip kullanmanizi öneririm sicak su torbası gibi mikrodalgada veya normal firinda isitip kilifina konuyor ve bebisin ayaklarina veya göbegine koyuyorsunuz gaz kolayca cikiyor bebekten Allah şifa versin
Dnzdnz AselElcin bizde mama meme gidiyorduk 2 ay aptamil kullandık her günümüz ağlamayla geçerdi sonra bebelac gold nutrıkonfora geçtık keşke daha önce geçseymişiz her seyı düzene girdi mama gaz yapıyor olabilir bi değiştirmeyi deneyın
AselElcin Dnzdnz bende hipp combiotic kullanıyorum. Pşyasadaki en iyi organik mamalardan ama 🤷🏼♀️ Sanırım birazda bünyeyle alakalı😒
imren Bizimde 3 aylık ve gaz sancıları hala devam ediyor ben artık dayanamadim rezene çayı verdim ve biraz olsa düzeldi tasiye ederim