Kızlar hem emziriyorum hem mama veriyorum sütüm geç geldiği için mamayla destekledik. 1 aylık kontrolünde doktor zayıf bulduğu için mama takviyesine devam etmemizi söyledi ama dünden beridir emzirdikten sonra 2 ölçek mama veriyorum kusuyor, mama vermeyince de verince de sürekli aranıyor bu çocuk aç söylemlerinden çok bunaldım ne yapacağımı bilemedim mama vermesem mi 1 ölçeğe mi düşürsem ya da