Arkadaşlar bebeğim 6 ay 3 günlük yaklaşık iki haftadır gece uykularımız hiç yok sürekli emmek istiyor yerine koyunca başlıyor ağlamaya çığlık atarcasına ağlıyor dakika başı uyanıyor hep kucakta gezmek istiyor oyun halısında falan asla durmuyor bu yüzden hiç aktivite falan yapamıyoruz gündüz uykularımız iyiydi ama iki gündür asla uyumuyor taş çatlasın 15-20 dakika uyuyup uyanıyor atakmı diş huysuzluğumu bilmiyorum inşallah en kısa zamanda düzelir gerçekten çok uykusuzum bazı geceler ağladığında istemsizce kızıyorum sonrasında çok vijdan azabı çekiyorum off gerçekten bu ay çok berbatmış