kamerdorukevren Merhaba bebeğim 10 günlük ve bugun göbek kordonu düştü ama göbegınden sarımsı su geliyor irin gibi bu normalmi lütfen cevap verin
laborantanne kamerdorukevren benimkinde kan gelmişti böyle damla gibi ben temiz ve kuru tuttum bezinin degmemesine dikkat ettim bı sure arada bir bakiyordum bı damla kan gelmiş ama sonradan duzeldi. İltihap kapmamasi için temiz ve kuru olması lazım
kamerdorukevren laborantanne bana normal 1 2 gun gelır temız tut dedıler ama insanın içinde şüphe kalıyor korkuyor gene inşallah kötü bişi olmaz 🥹
laborantanne kamerdorukevren Bende çok korkmuştum ama bişey olmadı çok şükür morarma şişme yoksa temiz tuttuğunuz halde öyleyse korkmayın. Ben sargı bezi de koyuyordum üstüne bez değil tahriş etmesin diye
ttuuggcceeoozzccaann Benim de bebeğimin kurumadı doktorumuz gümüş bazlı bir maddeyi sürdü göbeğine acısız şekilde kurudu merak etmeyin ben de çok kafaya takmıştım keşke takmasaydım 😅