MinikCilek ıvakla düzelmiyo 7-8 aylklen guzel yatyodu benm kızm bi tek ozamam düzeldi bebekliğindedn de cok cektk biz 7.8 ayda allah dünya varmıs dedik bozuldu dahada köüleşti bugn ömrümü yedi valla kızm gece hiç yatmadı gunduz de yatmadı bide niyetliyim hrgun gudz uyudugu saatlerde uyutur bende uyum dedim inatmı gbi hiç ytmdı 🤦🏻♀️