Kızlar merhaba adetime tam 7 gün var. Evde erken gebelik testi vardı yaptım. 1-2 dk bekledim bsey yoktu. Attım çöpe yarım saat sonra gidip baktığımda net görülen silik çizgi vardı. Korunmasız ilişki oldu. Heyecanımdan yaptım 🙃 sizce var mıdır yoksa geçersiz mi ? Biz nerden bilelimler gelmesin şimdi illa başına gelen vardır diye sormak istedim 💐