atlasmomyy_ valla ben hiç bi tüyoya uymuyorum bazen kafana estiğine göre tarif uydurup yapıyorum bir süre sonra oturan bir şey bence bu kek olayı, poğaçada da öyleydim kekte de ilk başlarda ne kadar denersem deneyeyim olmuyodu sonra bi şey oldu tarif uydurmaya başladım, şuan hiç bi tarifim şaşmaz öyle tüyosu müyosu yok bence 😅 mesela yorumlardan biri 2 paket kabartma tozu demiş ben tek paket koyarım, biri karbonat demiş onu koymam, biri tüm malzemeler oda sıcaklığında olsun demiş hepsi dolapta durur kabartma tozum dahil smkdslsl unu asla elemem olduğu gibi lök diye kafama göre dökerim kefldpdpdsmeldlspspdps yani fırından fırına değişiyo olabilir bilemiyorum 😅