ccak Sağlık ocaklarından verilen D vitamini ve Demir damlalarını kullanıyor musunuz yoksa farklı bir marka mı aldınız. Demir damlasına başlayacağız fikir almak istedim
Berko ccak başka kullanıyoruz biz genelde herkes başka kullanıyor sağlık ocaklarının verdiği iyi değil diyorlardı
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU ccak kendimiz özel olarak alıyoruz sağlık ocağından verilen damlaların içerikleri pek temiz değil 🫠 d vitamini ocean 400 demir takviyesi bestiron kullanıyoruz biz ikisinden de çok memnunuz
Seldaaaaaqaaq ccak demir damlasını kullandım sağlık ocağının verdiğini bebeğimin dışkısında kanlı uzum şeyler vardı bıraktım bestiron kullanıyorum
gunes0312 ccak d vitamini kullanıyoruz şuan sadece doktorumuz Forbiome minnies D önerdi onu kullanıyoruz. Sağlık ocağında verileni önermedi cok
Seastar D vitamini saglık ocagı monovit vermişti 1 ay kullandım ama sonra içime sinmedi eczacım onun ıcınde paraben var koruyucu madde olarak dedi ocean aldım ben de.Demir ilacını ise doktorum ferrum damlalıklı olanı yazdı.Sorun yaşamadık.
elifminamom ccak ben değiştirdim Dr sevmedi sağlık ocağının verdiklerini demir damlasını başladığım gün kakası bi değişik oldu zaten hiç öyle olmuyordu bende bestirona geçtim d vit de bir ay kullandım sonra Dr ocean kullan dedi onu kullanıyorum
ikraleyla35_ ccak Ocean d3 kullaniyorum şuan ama ilk 3 ay sağlık ocagin kini kullandım doktoru icerigi temiz ikisi de olur dedi
Beratim17 ccak demir damlası olarak eczaneden aldık bestiron kullanıyorum, ama d vitamini olarak sağlık ocağının verdiğini kullanıyorum