Kızlar aşırı mutluyum, tanıdıklarıma söylemedim nazar değer diye sizinle paylaşıyorum ahah. Yaklaşık 4 ay önce hiçbir sebep olmadan başlayan meme reddi bu hafta bitti sanırım. Artık çıldıracak seviyeye gelmiştim, bebeğimin beni sevmediğini düşünüyordum. Sürekli pilates topunda zıplayarak ya da evin içinde koşarak emziriyordum. Emmediği için kilo alımı da çok azdı ama her ne olduysa 5 aylık olunca birden geçiverdi artık her verdiğimde alıyor oturarak da emzirebiliyorum yatarak da emzirebiliyorum. Allahım şükürler olsun asla vazgeçmeyin emzirmekten bir süre sonra alışıyor diyenler doğru söylüyormuş