Salı bir yaş aşısı oldu o gün normaldi sonra ki günler o kadar çok huysuzlanıyor ki anlatamam sürekli bi ağlama hali , üç gece ateş yaptı hadi ateş normal ama asla durmuyor çok mızırdanıyor .Yemek yiyen çocuk gitti hiç bir şey yemiyor sadece mamasını içiyor ama onu da her zamankinden az . Diğer aşılarda hiç böyle olmamıştı denk mi geldi hasta mı desem burnu felan akmıyor anlamdım gerçekten var mı aşıdan sonra böyle olan ?