fizikcianne Kızlar merhaba bebeğiniz için kamera kullanıyor musunuz? Mesela yatağında uyurken siz mutfakta yemek yaparken bakmak için vs? Hangi model marka önerirsiniz
Bayancorek fizikcianne xiaomi c200 aldım çok kullandım küçükken şimdi 17 aylık oldu bir yere gidince götürüyorum olurda uyursa aklım kalmasın diye. Çok memnunum. Gece görüşü ses sistemi falan gayet iyi. İyi ki dediklerimizden oldu. Aman ne gerek var diyordum gayet de gerekliymiş. Tavsiye ederim. Uygulaması var indiriyorsunuz iki telefondan da bakabiliyorsunuz.
Ipek222 fizikcianne xiomi gece görüşü olan var çok da kullandım hatta hala kullanıyorum bence kamera çok gerekli ama ben pişmanım bunu aldığıma keşke telsizli kameralardan alsaydım diyorum. Wifi istemesi başka bir yere gittiğimizde resetlenip en baştan yeni wifiya bağlanması gerekmesi dezavantaj bence ben mesela resetleyemedim bir türlü ve kullanamadım sadece evde kullanıyorum. Bir de uygukamaya telefondan bakıldığı için sürekli ekranda dursun isterseniz telefonunuz kilit oluyor yani başka birşey yapamıyorsunuz o sırada bir de internet yavaşsa bazen donuyor çok değil 5-6 sn ama bazen o bile önemli oluyor o yüzden ben pek memnun değilim bu sebeplerden
One-life fizikcianne biz torima kullanıyoruz çok uyguna aldı dedesi internetten ekranda kapanma falan olmuyo ses görüntü gece görüşü gayet iyi ama başka bi yere götürmek sıkıntı Wi-Fi bağlantısı ve yeni kurulum gerekiyo bide istediğiniz kadar kamerayı bağlantı yapabiliyorsunuz bende çoğaltıcam 3 kadar salon çocuk odası yatak odası yürümeye başladığında takip etmek istiyorum sigara içiyorum balkonda ne yaptığını görmek için
neslihanbaykan Wewell markasınınkini kullanıyorum gayet yeterli,iş görüyor. Telefon değil kendi ekranı var bu sayede telefonumu da kullanabiliyorum. Ses kalitesi de çok güzel en ufak sesi bile algılıyor
yavrukurt_ Ben de beklemede kalayım işe başlayacağım, hangi kamera daha iyi araştırması henüz yapmamıştım.
Neolacaksimdi fizikcianne ben xiaomi c300 kullanıyorum görüntü falan güzel de tek sıkıntı sık sık durduk yere çevrimdışı oluyor. Aç kapa yapmak gerekiyor
One-life fizikcianne istediğiniz kadar kamera ekleyebiliyorsunuz uygulamaya her odaya alıp tek telefondan bakabiliyorsunuz
Alerjikrinit fizikcianne wewell kullanıyorum doğmadan önce aldım en işime yarayan şey ben pimpiriklş bir anneyim her zaman uyurken izlerim 2 yaşında hala takıyorum uyanınca artık ağlamıyor kapıya bakıyor sadece gördüğümüzü bildiğinden. 😄