Merhabalar. 3.5 aylık bebeğim. Haftaya işe başlayacağım. 08.00-12.00 . Konu şu süt sağıyorum mamajoo nun elektrikli pompası var ama sütüm 10 ml 20 ml bazı saatler 30 ml toplasan bukadar az geliyor. Benim sütüm yok desem kakası çişi kilo alımı iyi? ben napıcam neden makine ile sütüm yok?