2,5 yaşında oğlum var adetim gecikti test yaptım negatif ama asla güvenmiyorum kaç gündür psikolojik savaş veriyorum hamile olduğumu düşündüğümden hazır değilim daha doktora gideceğim bu hafta , eşim spirala falan karşı haplara falan da karşı ondan gizli spiral taktırsam açığa çıkarsa beni kesin boşar biraz psikolojik problemler var , her ilişki sonrası ertesi gün hapı içsem hormonlarım alt üst olur mu ? Siz nasıl korunuyorsunuz ? Şimdiye kadar geri çekilme ile hallettik geri çekilme korunma yöntemi değil diyenler nolur bir durun kafam çok kötü , prezervatif falan da durmuyor zaten nasıl korunurum