gvnkrm oğlumda 15 aylık olana kadar 0-6 olanını kullandı 15 aylıkken 6-18e geçti. Ben bir gün 0-6 olanı kaldırdım 6-18i verdim eline öğürdü attı öğürdü attı derken o günün akşamı tamamen 6-18i kullanmaya başladı bu şekilde deneyebilirsiniz. Bir de normalde uyku harici vermezdim sanırım o yüzden alışamamış o gün tüm gün emzik ağzındaydı yani denedi denedi öyle tuttu akşamında