beratugayse Sadece makat etrafında 2 aydır geçmeyen pişiğimiz var. Dr hamazinc krem verdi ama pek faydasını göremedim. Sadece kızarıklık şeklindeydi 2-3 gündür kabarıklık olmaya başladı. Önerisi olan anneler var mı?💐
Elika00 beratugayse önce kantaron denemediysen dene. Bir de düzenli kullanmak lazım aslında pişik olmadan da sürmek lazım. Ben piştiği bepantol ile geçiriyorum bolca sürüyorum sonra hiçbirşey kalmıyor
azrasmommm beratugayse ben kantaron yağı kullandım Bi de bepanthol hemen geçti 2 güne her altını açmada sürdüm ilk kantaron üstüne krem kalın sürdüm biraz da
azrasmommm prensesannesi1_ zeytinyağı asidik olduğu için daha kötü yapar. Eğer zeytinyağ sürecekseniz ilk önce yağı ısıtıp soğutmanız lazım öyle de asidi sıfırlanmaz ama diğerinden iyidir. Siz yine de çok sürmemeye çalışın zetinyağ. Vücuda sürerken de ısıtıp soğuması lazım
azrasmommm beratugayse onu bilmiyorum ama ben kullanmıyorum şahsen. Vucüt için mustelanın kremini kullanıyorum poposuna da bepanthol
Ao526 beratugayse Biolane pişik kremi çok iyi hassas ciltler için ideal yoğurt gibi sürüyorsunuz ertesi güne kalmıyor. Ayrıca pişik konusunun uzun sürmesini alerji konusuyla bağdaştırıyor doktorlar. Doktorunuz birşey dedi mi ? Sütten geçen herhangibir besin alerji yapmış olabilir