Azizeguney birsürü kitap okudum hepsinin ortak yönü bebekleri anlamaya çalışmamız gerektiği yönünde . ağlamasına izin vermek çok mantıklı bi olay hem bebek hem ebeveyn için , bebek ağlayıp atıyor bi şekilde stresini ebeveynlerde kontrollü bir şekilde bu duruma izin vererek sakinleşebiliyor , ebeveyn sakinleştikçe bebekte sakinleşiyor. Bunu çoğu kişiye anlatmak zor gerçekten ama ağlaması arttıkça panikliyoruz ya işte o zaman daha çok artıyor, durum daha çok çıkmaza giriyor. Ben kucağımda belli bi ritim oluşturarak evin içinde dolaşırdım sürekli sakin kalmam gerektiğini düşünürdüm çok etkili oluyor bizim içinde bulunduğumuz tutum. Kabullenmek lazım ; evet bu küçük bir bebek , bu sıkıntılı durum , bu bir süreç, hepsi geçecek, böyle böyle büyüyecek diye diye eşimle birbirimizi telkin ederek atlatmaya çalışıyoruz bu süreci. Hamdolsun 🤲🏻