Alparslannesi
Aslında şuan çok %de% yapmış sayılmam ama büyük oranda başardım gibi.aslında aklımda yoktu hep ayakta alışdırdı k. V 😅 en son kesmedi çarşafta gecenin 4 ünde eşimle birbirimize girince ertesi gün karar verdim bidaha çarşaf yok ayak yok. İlk gün 2 saati geçti uyuması bir hafta oldu 10 dk düştü bide diş olayı olmasa 1 dk düşerdi ya neys. Uyku saatini yakalayacaksınız. Ve ayına göre gündüz uykusu önemli mutlaka gündüz uyumak zorunda uyumassa gece uyumasını beklemeyin🫣🤷♀️