Kızlar bidaha hamile kaldığım için bebeğimi sütten kestim mama veriyorum 4 aylık 3 saatte bir 120 ml mama veriyordum iki gün önce doktora kontrole götürdüğümde 2 haftada bir kilo aldığı için mamayı azalt ama sık sık ver dedi bende doktorumuzu dinledim 2 saatte bir 70 mle düşürdüm dün bebeğim çok ateşlendi acile götürdüm kan tahlili aldılar acildeki doktor beslenmesi çok kötü sütün yetmiyor aç kalmış çocuk dedi ben şimdi napıcam dünden beri eski sistem mama vermeye başladım bebeğim toparlandı sizce çocuk doktorunun dediğini mi dinliyim yoksa bebeğimin düzenininden devam mı ediyim