Kullandiginiz aptamil prosyneo mama özellikle gazlı kabızlık sorunu ceken bebekler icin diye biliyorum. Sma markasıda çok iyi sma optipro normal bi mama fakat sma comfort yine özellikle gazli ve kabizlik problemi ceken bebekler icin. Hipp’te aynı şekilde hipp organik normal düz mama hipp organic combiotic yine gazlı bebekler icin özel. Zaten fiyat konusunu belirtmissiniz yuksek geliyor diye, holle baby goat golden goatlar güzel mamalar fakat fiyatları yine yüksek. Bebelac gold’da gazlı bebekler icin. Gaz sorununuz çoksa bunlari deneyebilirsiniz. Fakat bizde hipp organic combiotic asiri ishal ve gaz yapmisti. Sma optipro kullaniyorum memnunum bebelac gold denedik ondanda memnun kalmadık bi tık gazlandirdi sanki. Umarim isinize yarar sma optipro fiyat olarak ortalama uygun. Ozellikle gazli bebekler icin özel olan mamalar bi tık pahalılar ne yazık ki.