Sevimnur09 doğduğundan beri oğluma aptamil prosyneo kullandım bende sizin gibi fiyatından dolayı bir ara mama değişikliğe gittim çoğu mama gaz kabızlık ve kilo alımında oğluma yaramadı bende tekrar aptamile dönmek zorunda kaldım gaz ve kilo alımı açısından bence iyi bir mama. Eğer fiyat dışında bir sıkıntınız yoksa bence değiştirmeyin