Cookie Hanımlar merhaba. Oğlum 4,5 yaşında, Başakşehir 4. Etapta bildiğiniz memnun kaldığınız oyun grubu önerilerine açığım 🌸
Nevbahar Ay bizde subat mart gibi 25 bolgeye tasiniyoruz orda da bilenler varsa bende ogrebmek isterimmmm 😊
EkiminAnnesi Bende başakşehirdeyim ve izmirden yeni taşımdım. 2.5 yaşında oğlum var bende arayıştaydım 🤭