busraterzi Arkadaşlar 5 aylık bebeğim var sağ gögsünde bir şişlik geliyor memesine dokununca soldada var fakat sağ daha belirgin nedir bu bilen var mı
findiginannesi_ busraterzi Bebeklerde normaldir bunlar benim oğlumda da vardı dokunmayın ovalamayın sıkmayın yoksa daha kötü olabilir hastaneye bile yatabilirdiniz birsürü antibiyotik tedavisi uygularlar
busraterzi findiginannesi_ anlayabilmek için bir kere dokundum kucağımıza alınca fark ediliyor hemen kendi kendine mi düzeliyor
findiginannesi_ busraterzi Evet kendi kendine düzeliyor .endişe ediyorsanız bi doktora gösterin isterseniz bi kızarıklık felan varmı peki
busraterzi findiginannesi_ hayır görünürde hic birsey yok pazartesiye kadar ekstra bisey olmazsa beklerim saglikocagina gidecegiz o zaman sorarim