Bebegim 38 günlük, üç gündür hic anlamadıgım şekilde aglama krizlerinde, emmek istemiyo memeyi verdigimde 3-5 dk emip ağlamaya, başlıyor öğlen hic uyumuyo uykuya, geçiş yapamıyor geçse bile yarım saat anca uyuyor böyle olan, varmı mama takviyesi verdim onda bile susmadı ağladı napmam lazim lutfen yardımcı olur musunuz