Serum fizyolojik yapıyorum doktor cıgerlere ınmesin her emzirme oncesı yap dedi gösterdiler yapıyorum bı cıkarıyor seffaf sekilde pıskıgı bı cıkarmıyor her emzırme oncesı de cok gıbı geldi bıde sanki yutuyor korkuyorum kızlar yanlıs mı yapıyorum az once yine yaptım hala sanki tıkalı 😢😢😢