Sedmom Bebeğim 6 aylık daha adet olmadım aktif emiyor ama son bir aydır damla damla k.n geliyor bazen de kahverengi akıntı normal doğum yaptım yaşayan var mı bu durumu adet mi olacağım ya da neden oluyor bu durum
turkan2_ Sedmom yaşadım böyle çok az bı kanmam oldu bı defalık snrasi kahvrengi leke oldu 3gn sürdü kesildi aa1ay olucak bnde olmdm hale regl 6aylk oldu benm kızım da anlmdm 🤦
beratugayse Sedmom Benimde 7 ay oldu, 2 haftadır kahverengi akıntı geliyor ama ne gelen vaaarrr ne gidenn 🤤 6. ay kontrolümde Dr 10-15 gün içinde olursan kalınlaşma başlamış demişti. Lekelenme oldu ama maalesef hala adet olamadım.
DuruAselEmr Sedmom Benimde 8 ay oldu hala bekliyorum ara ara belimde karnımda ağrı hissediyorum ama daha olmadım.
turkan2_ Sedmom hayır ikinci ilkmde 5aylkti gormstm regl galiba tam hatirlmyom ama böyle lekenme yda çok surmedi regl olmam bunu anlmdm çokça bel ağrılarım oluyo bazen
Sedmom turkan2_ benim ilk bebeğim ölü doğum oldu hemen kırk gün sonra adet olmuştum 5 ay sonra tekrar hamile kaldım 2 buçuk senede sadece 4 kez adet oldum tahminimce ondan kaynaklı mi diye düşünüyorum ama bilemiyorum
turkan2_ Sedmom başınız sağolsun duzenszlk doğumdan sonra normal diyolar ama blmyom gidcem galiba haftaya ben dokturma doğumda bana da inceleme olmuş demsti oda leknme ypar diyenlerde var🤦
Sedmom turkan2_ teşekkür ederim rabbim yaşatmasın kimseye inşallah. İnceleme dediğiniz nedir Bende bu ay daha böyle giderse gideyim diyorum garantiye almak lazım
turkan2_ Sedmom amin cümlemizn aynen bı gozukun inceleme blmyom bnm de başıma ilk defa geliyo doktorumu aradim sordm doğumda olmuştu dedi ama biyerde de okudum leknme yapiyomus
DuruAselEmr Sedmom inanılmaz stresliyim bağırsak hareketlerimi bile bebekmi acaba diyorum benimde 8ay old doğum yapali
turkan2_ DuruAselEmr hele ben 24saat bel ağrısı cekiyom yok iknci gebelik de kızımı bel ağrısı ile öğrenmistim ama test yaptnz mi siz hiç
Sedmom DuruAselEmr bende en çok o konudan tedirginim sanki bebek var da onun hareketiymis gibi bı olsak rahatlayacagiz da
zeynepgevil Benimde 4.5 aylıkken bebeğim ilk adetim öyle olmuştu ilk başta kahverengi leke sonra biraz kan geldi şimdi düzene girdi