elifekeklikci Dün çocuk doktoru tarafından yakıldı ama bugün derisi soyulup içinden kan geliyor bu durumu yaşayan var mı
cigdem12345 elifekeklikci benim kızımın da böyleydi canım yaktıktan bir mı iki gün mü onu tam hatırlamıyorum ama sonra iyileşti.
neanladinyurdagull elifekeklikci aktif kanama olmuş geçmiş olsun bizim göbek bağı düştükten sonra 1 hafta koyu damla damla kanlar vardı atlete bulaşan ama bu kadar kırmızı kansns değildi doktor alkolle temizle demişti
Bebegim3535 elifekeklikci arkadaşımın bebeğinin damla damla kanamisti k vitamini eksik demişlerdi ve vitamin yapmışlardı. Bir daha götürün isterseniz doktor bı görsün