Papatya-eylul88 Kizlar 3270 dogdu…tam 3.ayinda 6.100 grm iyimi sizce almasi gereken kiloyu almişmi?nasil hesaplandiginu bilmiyorum.doktorlq bugun baya konuştuk araya biseyelr girdi yorumlatmayi unuttum.sizce nasl
sevimlicadi Papatya-eylul88 bence çok iyi maşallah benim bebeğim prameture 2 kilo doğdu şuan 6 aylık 6 kilo
Egenin_pamugu İyi bence normal 2.540 kg doğdu şuan 4 aylık bebeğim 6.500 kilo bu Aydan sonra kilo alımı az olur dedi doktoru çok hareketli olacağı için dedi birde diş meselesi olursa ayda 300-400 Gr anca alır dedi sağlıklı olsunlar yeter