İyi günler herkese 4 aylık emziren anneyim yaklaşık 3 haftadır. Fiziksel olarak bir takım sıkıntılar yaşıyordum 4 doktora gittim en sonunda psikiyatri anksiyete dedi. Birşey kullanmıyorum. Ara ara gelen mide bulantılarım var kendimi anksiyeteden olduğuna inandıramıyorum. Hep en kötüsünü düşünüyorum midemde birşey mi var diye. Anksiyete öyküsü olan arkadaşlarla konuşabilir miyiz ?