ece327_ Kızlar 40ımdan sonra düzenli her ay regl oldum şuan doğum yapalı 4,5 ay oldu 10 gün önce reglim bitmişti şimdi kanama ve ağrım var başına gelen oldu mu telaşlanıcak bişey mi