Liliyy Çalışmak istiyorm 3 yaşına gelince şuan 26 aylık artk kendi paramı kazanmak istiyorum zormu olur çocukla anaokulu saatleri nasıl oluyo bakacak kmsem yok tatil günlerinde nasıl olacak siz nasıl yapıyosunuz