Gaz damlaları pek işe yaramıyor ya kullanıyorum ama inanmıyorum 6 aylık olunca kendileri gazını tam yapmaya başlıyorlar d3 vitamin kullanıyosanız oda yardımcı olur içerisinde zeytinyağı var ben ayrıyeten saf zeytinyağı da içiriyorum ama işte bağırsak fonksiyonu tam gelişmediği için gaz kabız sorunu oluyor işe de yaramıyor gaz damlaları 6 ay sabır etmek lazım