Alparslann__ Süreç nasıl ilerledi iyileşme hızı ağrıları zor muydu yoksa beklediğinizden kolay mı ilerledi
birbebekbiranne_ Alparslann__ ilk cisinde çok ağladı kolay geçti süreç 25 gün oldu suan ve dıkıslerı tamamen düştü sadece her ay ekstra 200-300kg alırdı alması gerekenden bu ay alması gereken limiti almış onun dışında bı sıkıntı yaşamadık denilen herseyi yaptık ve biz bezini bir numara büyük kullandık bardak falan koymadık cısıyle ıyılesti 5 gün yıkadık oncesınde yıkamadık hıc
Bebegim3535 Alparslann__ 27 günlükken yaptırdık. Birgün bardak kullandık. 5gun boyunca hergun yıkayıp masaj yaptik. Doktorun verdigi kremi kullandık. Bir haftada hiçbir şeyi kalmadı. Sünnette sadece süt istediği için ağladı okadar. Ne ağlama ne sızlama ne huysuzluk hiçbir sıkıntı olmadı çok şükür.
sjdhhv Bende çok tedirgindim 3 aylık yaptırdım 1 haftada iylesti ilk gün biraz mizirdandi ağladı ama kötü olmadı ilk idrarindan sonra ağlamıyor zaten acisina alıştığı için bezin icinde haberi bile olmuyor
sjdhhv Alparslann__ hayır 10 15 dk falan ağladı oda yalan ağlama gibi zaten krem veriyor uyusturan ağrı kesen mizirdamaya başladığında suruyosun sonra uyuyor zaten uyku istiyor
Egenin_pamugu Doktoru 8 aya kadar yaptır dedi bende düşünüyorum 1-2 aya kadar 😐 herkes aklı sarınca yaptır diyor konuşur hiç yoktan diyolar bizim ailede ki erkek çocukları hep 6-7-8 yaşların da yaptırdılar bi travma da göremedim sapa sağlamlar 😁
Nur_kaldi Egenin_pamugu bende 1 yaşında yaptırmayı düşünüyordum ama inan çok zor olur çünkü çocuk hareket etmeye çalışacak daha çok kanatacak ve büyük oldukları zaman korkuyorlar halamın oğlu 4 yaşına girecek sünnet ettiremiyorlar şuan çocuğu 4 aylık yaptırdım ben 1 hafta çekti sadece atlattık gitti bile 5 aylık şuan oğlum
Meralll1 birbebekbiranne_ merhaba bizimde16 gün oluyor yaptirali 8 aylık bu arada ipler düştü ama iki tane gözüküyor onlar da bir iki güne düşr galiba , bezi açarken böyle pipisi içine girmiş gibi oluyor mu sizde de öyle oluyor bende geri çekme yapıyorum var mı acaba çok merak ediyorum
birbebekbiranne_ Meralll1 evet bizim daha dün tamamen düştü diyebilirim arada çevir demişti doktor pipisini çevirmiştim hala 2 günde bır duştan sonra çeviriyorum ki yapışma olmasın diye
Seastar Oglum 5 aylık oldu ben de sünnet istiyorum ama eşim cesaret edemiyor🤭Olumlu yorumları gorunce daha bir cesaretlenıyorum ama eşimi de kırmak ıstemıyorum.😬İnşallah yaza kalmadan yaptırırız biz de😊
Nur_kaldi Seastar emeklemeden yaptırın derim bende 1 yaşında düşünüyordum ama hareket ettikçe daha çok kanatır yarayi 1 hafta çekiyor sadece 4 aylıkken yaptırdım 5 aylık çok rahatım şuan
Meralll1 birbebekbiranne_ bizim de bir kaç ip gözüküyor evet biraz düştü de bir kaç tane var , çevirme derken nasıl yapiyorsunuz, ben bez açınca görüyorum böyle içine girmiş oluyor biraz bende böyle masaj yaparak çıkarıyorum doğru mu acaba
birbebekbiranne_ Meralll1 hayır ben normal geri ittiriyorum çok bastırmadan bi de dikişleri az kalmış diyorsunuz ya o bi tanesi bile 1 hafta alabilir krem vermıstı doktor bize ıkı tane 2 ve 3 saat aralıklarla sabah akşam sargı bezine sürüp yayıp direk üzerine koyoyorduk ben 3 saatte bir olanı koymadan önce çeviriyordum yani ittiriyordum zaten sıslık morluk geçince duştan sonra 2 günde bir yapmıştım ıttırmeyı