Kızlar 2 hafta sonra işe başlıyorum iki gündür oğluma biberonla su vermeye çalışıyorum denemek için ama içmedi, ısırdı. Süt olunca içer belki dedim dolaptaki sütümden vermeye çalıştım yokkk beceremiyor sanki 🤷🏻♀️ Sinirleniyor bi de 😅 elimde süt sağma makinemin biberonu var (mamajoo).
Anne memesine en yakın biberon hangisi? Siz hangi biberonu tercih ettiniz? Tavsiyelere ihtiyacım varr. 🙏🏻